CLICK CLICK

PAKCIX Google

Wednesday, January 26, 2011

DAMAI


Hari ni aku memulakan kehidupan dengan kewajipan SUBUH dua rakaat kerana ALLAH taala. Seperti biasa rutin harianku pada tahun 2011 ni hantar anak kesekolah. Tapi hari memang kurasa kenikmatan damai itu. walaupun hari Rabu bg aku adalah hari yang agak busy. sbb kena ke USIM nilai utk sesi pengajaran. Namun ALLAH maha kaya , jika kita yakin dengannya INSYAALLAH terusunlah jadual kehidupan kita.

"TQ ALLAH atas segala keizinan dan kemudahan yang kau berikan"

Masih ada lagi 13 orang student aku yang belum dapat tajuk assignment. So lpas cuti raya Cina nak kena bagi. So kena fikir fikirkan tajuk tajuk tu. Dan rasanya nak cari tajuk yg lebih membuka minda dan pengalaman. barulah jadi student Islam yang mantap.

Unit Kebudayaan USIM masih lagi memberi kepercayaan kpd diri ini untuk terus menjadi Jurulatih kumpulan nasyid USIM. Alhamdulillah. atas kurniaan dan keizinannya juga. Dan harap harapnya pencapaian tahun ini lebih baik daripada tahun lepas. Insyaallah. Moga DIA mempermudahkan lagi usaha usaha murni ini. Minggu depan cuti pertengahan semester dan cuti Raya Cina. so x de class dan latihan. Tapi nak buat persediaan dan perancangan yang lebih baik . Insyaallah dipermudah dan diperkemaskan.

No comments:

click