CLICK CLICK

PAKCIX Google

Saturday, June 30, 2012

JURULATIH.....

Festival Nasyid Sekolah Peringkat Kebangsaan baru sahaja berakhir dan tahun 2012 menjadi tahun yang bertuah buat negeri JOHOR. Apapun bagi yg tewas jgn berputus asa.
Seperti tahun yg lalu khidmat saya sebagai jurulatih nasyid masih diperlukan untuk sekolah sekolah yang mempunyai semangat tinggi untuk memenangi pertandingan.
2012 tahun yg sangat mencabar. Alhamdulillah berjaya diselesaikan dengan jayanya. Bertemakan " AL QURAN menjana transformasi Ummah" sebagai tema festival nasyid tahun ini . saya berjaya menyiapkan 7 ciptaan lagu baru. Tarannum dan kontemporari.
Terima kasih kepada sekolah sekolah yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk mencipta lagu dan lirik serta melatih sekolah mereka.


1. Maktab Tentera Diraja Kuala Lumpur (Johan Zon Bangsar)
2. Sekolah Menengah Bandar Baru Seri Petaling 
3. Sekolah Menengah Alam Damai 
4. Sekolah Kebangsaan Wangsa Jaya 
5. Sekolah Kebangsaan Sungai Buloh
6. Sek Agama Menengah Tinggi Tunku Ampuan Rahimah Banting.


Juga tidak ketinggalan IPTA dan IPTS


1. Universiti Sains Islam malaysia
2. Universiti Pertahanan Nasional Malaysia
3. Universiti Tenaga Nasional


Dan juga tahun ini tahun ke 4 saya melatih badan korporat TNB petaling Jaya.


Moga dengan sedikit pengalaman dan ilmu yg dapat dikongsikan insyaallah Nasyid akan dapat berkembang maju di masa hadapan.
bagi yang ingin mendapatkan khidmat saya boleh call atau sms ke 0132675552.

No comments:

click