CLICK CLICK

PAKCIX Google

Monday, July 8, 2013

MAAFKAN AKU

MAAFKAN AKU.........aku bersalah aku berdosa , selalu mengingkarimu, kanku derita kan ku sengsara tanpa kemaafanmu.....
ANTARA bait bait lirik lagu single terbaru NOWSEEHEART. Alhamdulillah akhirnya berjaya disiapkan lagu juga muzik video MAAFKAN AKU. Lagu dan lirik adalah karya AZAHARI NOWSEEHEART. Sedikit kelainan serta perkara baru yg kami tonjolkan dlm lagu maafkan aku ini. Mungkin sekali dengar atau pertama kali mendengar ia tidak seperti lagu nasyid biasa. Video muzik nya pun agak berbeza dari biasa. 
Namun itulah konsep yg NSH ingin tonjolkan. Memberitahu bahawa nasyid adalah Universal. Untuk menarik lebih ramai minat kepada industri muzik positif ini. DOAkan NSH berjaya. Berani kerana Benar. Perubahan perlu diledakkan supaya ia setanding dgn MUzik yg ada. Terimalah MAAFKAN AKU......

No comments:

click